Diagnostika »»    
 

Vigade diagnoosimisel annab parima tulemuse süstemaatiline lähenemine vea kõrvaldamiseks. Maailma juhtiv sõidukite sõlmede juhtelektroonika tootja on välja töötanud töökodadele lähenemiseviisi, mis annab vea leidmiseks lühima ja kiireima, aga ka siis odavaima, tee.

Et seda metoodikat ei suuda kinni pidada kõik töökoja on selge, teiseks näeb ette Boschi poolt välja töötaud süsteem vastava aparatuuri omamist.

Kõik muud lähenemised tänapäeva keerukatele sõidukitele nagu "katsetamised" proovimised ja muud empiirilised meetodid võivad isegi kahjustada kaasaegsete diiselmootorite seadistusi ja suurendada korda tegemisele töö mahtu, sest tuleb leida ka täiesti ebaloogilisi vigu, mis inimkätega tehtud. Pole harvad juhused kui remonditöökoda "arendab edasi" tehase toodangut. Nende asjade leidmine ja oluliselt ajakulukam kui tavaliste tõrgete määratlemine.

Saanud kätte vead ja selle põhjustanud detailid määratleme vajaduse vahetuseks, asenduseks. Vahetus või asendus on aga juba remonditöö ja selleks tuleb eraldi aeg kokku leppida LK Diislikeskuses.