|
Vigade diagnoosimisel annab parima tulemuse
süstemaatiline lähenemine vea kõrvaldamiseks. Maailma
juhtiv sõidukite sõlmede juhtelektroonika tootja on
välja töötanud töökodadele
lähenemiseviisi, mis annab vea leidmiseks lühima ja kiireima,
aga ka siis odavaima, tee.
Et seda metoodikat ei suuda kinni pidada kõik töökoja
on selge, teiseks näeb ette Boschi poolt välja
töötaud süsteem vastava aparatuuri omamist.
Kõik muud lähenemised tänapäeva keerukatele
sõidukitele nagu "katsetamised" proovimised ja muud empiirilised
meetodid võivad isegi kahjustada kaasaegsete diiselmootorite
seadistusi ja suurendada korda tegemisele töö mahtu, sest
tuleb leida ka täiesti ebaloogilisi vigu, mis inimkätega
tehtud. Pole harvad juhused kui remonditöökoda "arendab
edasi" tehase toodangut. Nende asjade leidmine ja oluliselt ajakulukam
kui tavaliste tõrgete määratlemine.
Saanud kätte vead ja selle
põhjustanud detailid määratleme vajaduse vahetuseks,
asenduseks. Vahetus või asendus on aga juba remonditöö
ja selleks tuleb eraldi aeg kokku leppida LK Diislikeskuses.
|
|