Tagasi »»

Hooldusprogramm: lisatöö

Tagasi »»
Hooldusprogramm lisatöö arvestab ajafaktorit, sest lisaks kulumisele allub auto detail, koost, sõlm, seade, agregaat jne ka vananemisele.

Kummidetail rikneb päikesekiirte ja agressiivse keskkonna mõjul, metall-detail korrodeerub või väsib (peeneteraline metallkristall kasvab!). Seetõttu pole harvad juhtumid, kus detaili-koost on kinni paakunud (näit: common-rail süsteemis pihusti!) ja koost tulebki remondi käigus purustada, et tagada juurdepääs remonti vajavale elemendile ehk koostule.

Ülalpool märgitud probleemi esinemisriski välistamiseks ongi välja töötatud lisatööde hooldusprogramm.

Punase värviga on märgitud tööoperatsioonid , millede juures on kasutusel firma Bosch universaalne tester KTS 520 ; rohelise aga need tööoperatsioonid , mis on hooldusprogrammi lisandunud .

Peale 250000 km läbimist

Mootoriruumis teostatavad tööd (kapotialused tööd)

Jahutusvedelik, jahutusvedeliku kontsentratsioon vahetada

Iga 24 kuu (2 aasta) tagant

Auto on mõõdukalt üles tõstetud

Pidurivedelik vahetada

Mootoriruumis teostatavad tööd (kapotialused tööd)

Pihusti, pihustiots - üle vaadata, katsetada
Kütusepump - kontrollida, katsetada
Eelsüüteküünal - üle vaadata, katsetada

Iga 36 kuu (3 aasta) tagant

Mootoriruumis teostatavad tööd (kapotialused tööd)

Õhufilter, õhufiltri element vahetada

Iga 72 kuu (6 aasta) tagant

Auto on mõõdukalt üles tõstetud

Pidurivedelik - vahetada
Roolivõimendi õli - vahetada

Mootoriruumis teostatavad tööd (kapotialused tööd)

Õhufilter, õhufiltri element - vahetada
Kiilrihm; hammasrihm, hammasrihma pinguti - vahetada
Pihusti, pihustiots - üle vaadata, katsetada
Kütusepump - kontrollida, katsetada
Eelsüüteküünal - üle vaadata, katsetada

Iga 180 kuu (15 aasta) tagant

Mootoriruumis teostatavad tööd (kapotialused tööd)

Jahutusvedelik, jahutusvedeliku kontsentratsioon - vahetada *
Õhufilter, õhufiltri element - vahetada