Tagasi »» | Hooldusprogramm: lisatöö |
|
Hooldusprogramm lisatöö arvestab ajafaktorit, sest lisaks kulumisele allub auto detail, koost, sõlm, seade, agregaat jne ka vananemisele.
Kummidetail rikneb päikesekiirte ja agressiivse keskkonna mõjul, metall-detail korrodeerub või väsib (peeneteraline metallkristall kasvab!). Seetõttu pole harvad juhtumid, kus detaili-koost on kinni paakunud (näit: common-rail süsteemis pihusti!) ja koost tulebki remondi käigus purustada, et tagada juurdepääs remonti vajavale elemendile ehk koostule. Ülalpool märgitud probleemi esinemisriski välistamiseks ongi välja töötatud lisatööde hooldusprogramm. Punase värviga on märgitud tööoperatsioonid , millede juures on kasutusel firma Bosch universaalne tester KTS 520 ; rohelise aga need tööoperatsioonid , mis on hooldusprogrammi lisandunud . Peale 250000 km läbimistMootoriruumis teostatavad tööd (kapotialused tööd)Jahutusvedelik, jahutusvedeliku kontsentratsioon vahetadaIga 24 kuu (2 aasta) tagantAuto on mõõdukalt üles tõstetudPidurivedelik vahetadaMootoriruumis teostatavad tööd (kapotialused tööd)Pihusti, pihustiots - üle vaadata, katsetadaKütusepump - kontrollida, katsetada Eelsüüteküünal - üle vaadata, katsetada Iga 36 kuu (3 aasta) tagantMootoriruumis teostatavad tööd (kapotialused tööd)Õhufilter, õhufiltri element vahetadaIga 72 kuu (6 aasta) tagantAuto on mõõdukalt üles tõstetudPidurivedelik - vahetadaRoolivõimendi õli - vahetada Mootoriruumis teostatavad tööd (kapotialused tööd)Õhufilter, õhufiltri element - vahetadaKiilrihm; hammasrihm, hammasrihma pinguti - vahetada Pihusti, pihustiots - üle vaadata, katsetada Kütusepump - kontrollida, katsetada Eelsüüteküünal - üle vaadata, katsetada Iga 180 kuu (15 aasta) tagantMootoriruumis teostatavad tööd (kapotialused tööd)Jahutusvedelik, jahutusvedeliku kontsentratsioon - vahetada *
| ||
|
|
|