LK Diislikeskus

Hooldus ja remont»»

   

90.-ndatel aastatel hakati autodele paigaldama juhtplokke, mis võimaldasid vähendada heitgaaside emissiooni. See aga tähendas, et autod pidid hakkama käima esindustes, kus oli võimalik vastavate testrite abil suhelda auto juhtplokkidega. Loeti välja veakoodid, teostati komponentide testimine jms.
Aastast 2002 töötati firma Bosch poolt kõike automarke hõlmav „supertester“ KTS, mis aitab analoogsed toimetused teostada ka väljaspool autoesinduste süsteemi. Nimetatud tester ühildub kompuutriga, mis aitab lugeda testriga saadud tulemeid. Samuti sisaldab Bosch´i poolt loodud süsteem veaotsimise ja remondi juhiseid, mis aitavad auto erinevaid süsteeme (mootori juhtimine, toitesusteem, elektrisüsteem, ABS jms) teenindada kvaliteetselt ja kliendi poolt oodatud kvaliteedis.

 

Auto hooldus»»

On levinud arusaam, et auto hooldus piirdub õli ja filtri vahetusega.
Kõigi kaasaegsete autode hoolduse porogrammidesse (suur, väike, jne...) kuulub alati õli vahetus. Aga mitte ainult, lisaks õlivahetusele sisaldab hooldus auto tootja kehtestatud sõlmedele kontrolli võimalike tõrgete ennetamiseks auto hoolduse vahelisel perioodil.
Tegelikkuses pole hooldus tööde üldiseid printsiipe silmas pidades võimalik tööd teha ilma oskustebeta ja iseloomulike sedameteta töökojas. Seepärast on reeglina taolistes töökodades "hooldatud" sõidukite omanikele ootamatud vigade ilmuumised.
Loe hooldusest lähemalt »»
 
Tagasi »»